20100425

Til dig

Indhold: Hvem er du? ; Du kredser, løkken bindes, byttet ... ; Et portræt af et portræt af sten der gløder ; Du er din datter og din far, en hvileløs familie ; Stigens retning dine muligheder ... ; Som løber rundt og rundt og rundt ; kog Dengang sammen ... ; Du udpeger farven på en bygning helt nøjagtigt med din finger ; Du er farven havet ikke gider lege med ; Det er det, og ikke hvad som helst ; Det gentager sig ikke, men det har vi glemt ; Principielt lokaliseres du ; Territorium på vidt gab ; Du er ikke andre ; Du er til stede ; Over skranken hænger der en havkajak ; Det skelende ; Du sover langs jorden, du sejler i sneen ; Du har været en del væk fra bopladsen på det sidste ; Du forlader det sidste forsvarsværk du indtog ; Der er hvide lagner over møblerne i skolen ... ; Marmorklodser flyder, vandet bobler, sæbebobler brister ... ; En elevator gør dig søsyg ; Det er pudsigt ; Er der nogen mening i at sidde og vente på endnu en flådeskov af egetræer? ; Jeg savner dig min kære elsker ; Allerede parat til at tæve løs ; Du siger, man skulle tro ; Du læner dig imod trafikken betragter den og ridser dine øjne ; Ret mig bare men pas på ; Du ser kun dit landskab ... ; Du skriver ikke ; Ploven vendte jorden ; Du har vandret mellem træerne i skoven ; Du vidste, ingen ville se dig hel igen ; Det tynder ud ; Leg ; Fluernes skrig mod knust glas ; Skøjteløberen i brønden ; Færgelejet åbner favnen ; Jeg drømmer de ting vi oplever sammen ; Se mig ; At man kan lide sig selv lidt mere ... ; Ensomhed er ens ; Du hilser pænt omkring dig, samler, arkiverer ; Jeg rejser for at se dig åbne døren ; Jeg rejser for at finde dine kinder ... ; Fugle flyver gennem skyer ; Jeg så dig forleden ; Stranden smuldrer ; Jeg er her for at finde mig ; Flyt ind giv slip kast op og dir ; Forlad dit hus forlad din mark brænd fødegården ned ; End ; Du sidder og du venter på at dine hænder ændres, huden ældes ; Vær dit vand ... ; Vær din forskel ; Vær dit forkøb ... ; Bliv et tiltag bliv en opdrift ... ; Væk mig ; Vi stirrer ned i bålet ... ; Alts potens, et bær en bølge en antenne ... ; Se på døden ; Svaret på bagsiden


--
hilsen
Christian Bjoljahn

Ingen kommentarer: